Фото галерија
| ФПН - час - Вода и друге течности - 3/2 час Природе и друштва одржао студент Факултета педагошких наука - Вода и друге течности ( сличности и разлике) |
|
| ФПН И 2/3 2/3 Задатак је био лак, да осмислимо знак. Сарадња ФПН и наше школе |
|
| 3/2 ЗОО ВРТ |
|
| КОЛОНИЈА - РЕЦИКЛАЖА Рециклирамо Правимо играчке Комбиновано одељење I/4 и II/4 , Колонија Учитељица Милица Петковић |
|
| ЈЕСЕН - КОЛОНИЈА Радови ученика I,II,III и IV разреда Колонија |
|
| Такмичење "Дабар" Ове недеље одржава се Међународно информатичко такмичење "ДАБАР". Првог дана такмичења на нивоу Србије учествовало је 10.258 такмичара. У нашој школи је у два дана 15. и 16. новембра организовано више такмичарских група ученика од 5. до 8. разреда. Задаци се заснивају на математичкој и рачунарској логици и решавању проблема. Желимо им много успеха! |
|
| Дан толеранције - 16.новембар 2022 |
|
| Сараднички час - 4. разред, географија У одељењу IV2 одржан је 31.10.2022. године у оквиру предмета Природа и друштво сараднички час под називом Србија – моја домовина који су реализовали учитељица Весна Петровић и наставник географије Саша Микић. Веома добро припремљени и изузетно мотивисани ученици показали су завидан ниво знања и креативности. Кроз путовање на које смо кренули кроз Србију, прво је представљен наш град Јагодина, а затим смо путовали у правцу севера, југа, истока и запада на које су нас повели и успешно водили ученици у улози туристичких водича. |
|
| Трнова Ружица - МЕТОДА ШЕСТ ШЕШИРА Час српског језика, наставна јединица - Трнова Ружица Обрада књижевног текста коришћењем технике - Шест шешира, научено на семинару и примењено у пракси учитељица Снежана Марковић - 3/1 |
|
| ОКРУЖНО ТАКМИЧЕЊЕ У ПЛИВАЊУ На Окружном такмичењу у пливању наши ученици су постигли следеће резултате Страхиња Петровић II/2, 2.место у дисциплини 50 м краул, Вук Стијовић V/1, 2.место у дисциплини 50 м краул, Ива Суботић V/2, 2.место у дисциплини 50 м краул и Лана Јевтић VIII/1, 1.место у дисциплини 50м прсно. Честитамо свим ученицима на постигнутим резултатима. |


















